streda 10. augusta 2011

Tvarohové cookies s brusnicami a kokosom

    Pri tomto receptíku som dostala našu Lucku - keby tá vedela, že zjedla kokosové ... to by ohŕňala nosom :D, Linduška prišla na to hneď, ale ona kupodivu nie. Iba sa tak neurčito tvárila, že také ešte nejedla a pod. Keby vedela, že som tam ukryla kokosové, tak to do nej nedostanem ani keby som sa nakrájala.
   A tak sa stalo - upiekli sme si cookiesky, veeľmi voňavé, mäkučké, .. aach no čo dodať, dlho nevydržali ...


Zdroj : - moja maličkosť :)
Prísady:

* 350g tvaroh /akýkoľvek, je jedno či hrudkovitý, alebo jemný/
* 350g hladká múka
* 200g práškový cukor
* 200g hera
* 120g strúhaný kokos
* 1 vanilkový  cukor
* 1 žĺtok
* štipka soli
* 100g sušených brusníc
* nastrúhaná kôra z 1 citróna
* 1 1/2 ML prášok do pečiva

1. a všetko spolu zamiesime, odložíme na 2 hodky do chladničky
2. potom prstami odtrhujeme kúsky cesta a vytvarujeme hrudky, guličky, čo chcete, ja som robila guľky
3. poukladáme na plech vyložený papierom na pečenie
4. vložíme do vyhriatej rúry na 180 stupňov a upečieme, caa 10-15 min,
5. a hotovka :D

22 komentárov:

  1. Maťka tak ty takto, fintami chodíš na dievčatá, ale úúúplne ti rozumiem niekedy sa ani nedá ináč:)))...a ako ináč cookies fantastický :) pá maj sa krásne a príjemný zvyšok prázdnin vám prajem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Matka, tvoje cokies su velmi inspirativne. Tvaroh a kokos je urcite skvela kombinacia. No a tie susene brusnice daju tomu ten spravny smrnc. Super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeeeeeeeeeeeeeeej ake krasne mnaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mnaaam! Ja cookies zboznujem!!! Tieto vyzeraju byt obzvlast chutneeeee!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. áno Andrejka, presne tak - niekedy to inak nejde, ale hlavne, že sa stretli s úspechom, paa i Vám prajem krásne prázdniny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mariannka, ďakujem , boli ozaj chutné

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maťka, vyzerajú na zožranie :-) Viem presne, že tvaroh a kokos idú dokopy, lebo zvyknem riedku tvarohovú plnku do buchiet zahusťovať pár lyžicami kokosu.Som tú fintu odkukala od Mariky (finka)z MMB :-) Možno tieto tvoje odskúšam hneď zajtra :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadají skvěle, kokos a brusinky jsou báječná kombinace, tvaroh výsledek příjemně zvláční, co dodat, vyrobila jsi dobrotu podle mého gusta a mě nezbývá, než se po tobě opičit, prootže chutě na sladké mě s rostoucím bříškem pořád víc a víc pronásledují :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kristínka ďakujem, ja som túto kombináciu s kokosom robila 1x, a som veľmi spokojná, u nás totižto kokosové moc nejde, teda ja ho mám veľmi rada, len dcérky majú fajnový nos na kokosové od malička, tak snáď sa to časom zlepší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Madli ďakujem za komentík, veľmi ma teší, že Ťa receptík oslovil, .... jooj ja teda sladké môžem za každých okolností, len mne potom rasie to bruško už z iných dôvodov :D, paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam, si mi narobila chute, musia byť super

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tak tieto cookies musia byť vynikajúce Maťka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ivka, ja som bola veľmi spokojná s ich chuťou

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem Natali, nám veľmi chutili

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mám jednu otázku,nezabudla si tam pridať maslo? moje boli totiž po upečení tvrdé,a držala som sa receptu.Díky za odpoved.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Božínku, to sa ospravedlňujem ... skutočne to maslo tam má ísť, už som to dopísala do receptu. mrzí ma to :(

    OdpovedaťOdstrániť
  17. maťka skúšala som už z tvojho blogu kopu receptov a toto je prvý, ktorý ma sklamal :-( bohužiaľ som ho robila ešte pred tým, než si dopísala chýbajúcu Heru a nechápala som, ako sa Ti z 1,1 kg sypkých surovín a jedného žĺtku podarilo urobiť cesto. nakoniec som hmotu riedila mliekom a výsledok síce nebol úplne katastrofálny, ale nebola to ani žiadna veľká sláva. ale náš vlčiak sa vôbec nesťažoval :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Adrejka... som trdlo, prepáč mi :( ... moja veľká chyba, ospravedlňujem za ten nepodarok, veľmi ma to mrzí ...

    OdpovedaťOdstrániť