utorok 8. marca 2011

Hrnčekové čokoládové muffiny s kúskami čokolády

.... oooch nie je asi nič lepšieho ako hrnčekové recepy, nielenže pri nich človek ocení rýchlu prípravu, ale zároveň si môže veľmi rýchlo zamlsať.  O tom, že čokoládové muffiny sú u nás asi tie najobľúbenejšie, teda u mojich dcérok, asi ani nemusím písať. Ako všetky detičky, i ony upredňostňujú práve tieto, ktoré ladia nielen ich očkám, ale i brušku :)


Prísady:
* 2 hrnčeky polohrubá múka
* 3/4 hrnčeka hnedý cukor
* 1 hrnček mlieko /ja používam acidofilné/
* 1/2 hrnčeka olej
* väčšia štipka soli
* 1 vajce
* 2 PL kakao
* caa 100g nasekaná mliečna čokoláda
* 1 prášok do pečiva
-  hrnček o objeme 200ml

1. v jednej miske si zmiešame suché suroviny: - tj. múka. cukor. soľ, prášok do pečiva, kakao
2. v druhej miske si zmieame mokré suroviny: - tj. mlieko, vajce, olej
3. potom tieto dve masy zmiešame do kompaktnej hustej hmoty
4. nadávkujeme do muffinových košíkov a po povrchu posypeme /môžeme veľmi jemne zatlkačiť/ nasekanú čokoládu
5. vložíme do vyhriatej rúry na 180 stupňov a pečieme caa 20 min /kontrola špajlou, takže sledovať/
6. a upečené mlskáme. Dobrú chuť :)

14 komentárov:

  1. Matka,krasne muffinecky..ani sa necudujem,ze su u tvojich dcereniek take oblubene:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maťka ani my nedáme na mufinky dopustiť:máš ich moc pekné a verím že výborné , čokoládkové:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka, u nás tiež - muffinky zatiaľ vedú v prvenstve, takmer včera som piekla ďalšie, ale nakoniec sme preventívne skončili na palacinkách :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes som vyskusala a su perfektneeeee :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No Maťa v sobotu idem na to ! Dám vedieť ako to dopadlo:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak som zvedavá Heni :D, dúfam, že budú chutiť :D,pa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chcela by som sa spytat kolko mufinkov vyjde z jednej davky. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrý deň. Dnes som piekla vaše muffiny ale niako mi zhustlo cesto. Neviem čím to bolo ale mala som ho uplne husté a nešlo miešať tak som pridala trochu mlieka a na moje štastie mi došla čokoláda. Kedže som mala doma malu sestru tak som jej tam moc nedala. Akurát v tomto momente sa pečú ale pani Martina napísala že dávka je na 12ks. Lenže mne toho cesta zostalo trošku viacej dohromady asi na 4 dávky.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne vyšlo pekné,husté cesto a z jednej dávky mi vyšlo až 18 kúskov,takže je to individuálne,resp.podľa veľkosti košíčkov. Ale vyzerajú skvele,už len ochutnať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. skvelý recept, len sa tak po nich zaprášilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tento recept je moj oblubeny - pouzivam 300ml hrncek a dnes mi vyslo na 24muffin :),do kosicka dam za1 kopcovitu poliev.lyzicu cesta.ja pouzivam horku cokoladu a su vynikajuce,velmi nam chutia :) Dakujem za recept :)

    OdpovedaťOdstrániť