nedeľa 26. septembra 2010

Trasený krém z acidka

 .........  šľahačka - musí tam ísť??? ......  práveže vobec nie :) - nahradíme ju vanilkovým acidkom a verte mi, že na tomto dezertíku si možete pomlsať s omnoho menšími výčitkami svedomia ako na klasike a myslím, že chuť vobec nezaostáva ....


Prísady :
* 250ml acidofilné mlieko s príchuťou vanilky
* 1 konzerva mandarínok
* 300g kyslá smotana /ja som kombinovala 250g kyslá smotana a 50g biely jogurt/
* 2-3 vanilkové cukry /podľa chuti/
* 1 vanilkový puding bez varenia  Créme Olé
* piškóty, cereálie, opražené ovsené vločky, keksíky ... a pod

1. základné suroviny

1. do uzatvárateľnej misky  scedíme šťavu z mandarínok, nalejeme acidko a vysypeme vanilkový puding 

2. pooooriadne pár krát zatrepeme  a oláááá  hotovo :)
3. pridáme kyslú smotanu, vanilkové cukry /podľa chuti/ - vymiešame krém
4. na dno dezertných pohárov dáme piškóty, cereálie, - u mňa opražené ovsené vločky so sušeným ovocím, proste čo doma máme
5. navrstvíme krém a dozdobíme mandarínkami, ktoré nám zostali po zliatí šťavy
6. a dobrú chuť :) - v podstate možeme robiť trasené krémy roznych chutí - napr. pri jahodovom acidku použijeme jahodový kompót , pri ananásovom acidku  - ananásový kompót, len treba počítať samozrejme s tým, že ananásový a jahodový kompót býva obyčajne vačšia konzerva, tak v tom prípade by som použila 2 pudingy

4 komentáre:

  1. Dobrý den Martino,třesený krém je luxusnííí:)
    Máte tady hodně receptů určitě zase nějaký vyzkouším.
    Pěkné Velikonoce.
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šárka, som veľmi rada. Ďakujem krásne i Vám prajem krásne sviatky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň! Mojou veľkou obľubou je hľadanie internetových stránok o varení a pečení..Môžem Vám však úprimne povedať, že táto stránka je zo všetkých najlepšia!!výborné recepty a nápady s dostupnými ingredienciami!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prajem krásny deň, veľmi pekne ĎAKUJEM za taký úžasný a pre mňa ohromne povzbudzujúci komentárik. Je mi potešením. Vďaka ešte raz.

    OdpovedaťOdstrániť