sobota 4. septembra 2010

Jablková a cícerová ryža

 - vôbec sa mi nechcela pripravovať večera. Jasne, že by sme od hladu nepomreli. Nejaké jogurty, pečivo a podobne,  sme mali v zásobe - ale vonku sa tak strašne ochladilo, že sa až žiadalo  dať  si niečo teplého na večeru s výnimkou čaju :) Už ani neviem kde som zahliadla túto prípravu netradičnej ryže, s tým  že presný pomer surovín a čo tam všetko bolo, som si samozrejme už nepamätala - tak som si povedala: - hop, alebo trop. Buď si to zjem sama, alebo sa to ujme... a "ono" sa to ujalo :)))))) jupííííí






Prísady:
* 100g ryža
* 1 jablko
* kúsok póru, alebo 3 mladé cibuľky
* soľ, vegeta
* plátok masla

Postup:
1. spravidla počítame na 100g ryže s jedným jablkom
2. ryžu uvaríme bežným sposobom s troškou soli a vegety
3. na plátku masla si do sklovita pri nízkej teplote osmažíme na kolieska nakrájaný pór, alebo ml.cibuľku

4. odstavíme z ohňa a potom do nej pridáme na drobné kocky nakrájané jablko /premiešame/ - chceme, len aby sa jablko obalilo trošku v tom masle


5. všetko premiešame s uvarenou ryžou a potom si už iba vychutnávame skvelú chuť :)


6. týmto istým sposobom som pripravila aj cícerovú ryžu - celý recept tak isto, iba namiesto jablka som na 100g ryže dala 1 uvarenú šálku cíceru /varím si ho dopredu a mrazím, takže kedykoľvek ho mám pripravený k použitiu / ,...... chutnučké to bolo i týmto takto

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára