štvrtok 9. septembra 2010

Čokoládové ovsené cookies so semienkami

- teraz som normálne prehádzala kuchyňu, kam som odložila kúsok papiera s mojimi poznámkami /lebo vždy si všetko značím, kde čo , koľko atď../ a až mi takmer zle prišlo ... papiera nebolo. No, ale našla som ho - zatrčený v mojej taške, lebo kamarátke som dnes niesla len receptuš /bez cookiesiek :)))/ - tak poďme na to :


Prísady:
* 200g vločiek  / 1:1 ovsenné s ražnými / .. ale možu sa použiť čisto ovsenné
* 125g maslo /alebo Hera/
* 2 vajcia
* 3 PL med /kopcovité/
* 1 PL kakao
* 1 PL celozrnná múka
* 50g slnečnicové semienka
* 50g hrozienka
* 50g horká čokoláda  / no čo už s ňou - zostala mi z brownies :))/
* 1/2 ML prášku do pečiva
* 2 PL sezamové semienka

POSTUP
1. - tak prosím pekne, toto zvládne aj malé dieťa - všetky suroviny  dáme do misky

2. ručne vypracujeme na takúto jednoliatu povedzme "nevábnu" hmotu - a ak to máme moc makké, vložíme to na 30 min do chladničky

3. potom mokrými rukami vytvarujeme malé placky, ktoré ukladáme na papier na pečenie a dáme piecť, teplota 175 stupňov, na caa 8 min

4.  hneď po upečení sú krehučké, ale chladnutím pevnejú .... a sú skvele "žuvacie"

4 komentáre:

  1. vďaka Libuš .. také trošku zdravšie mlsanie, ale veľmi chutné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam,tieto sú zo všetkých najlepšie,ďakujem za receptík :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prave dopekám ale sú vynikajúce. Aj moj ocino pochvalil a to take jedla nema rad :)

    OdpovedaťOdstrániť